E-ticaret siteleri için blogun önemi çok büyüktür. E ticaret siteleri neden blog kullanmalı? Seo açısından güçlendirir mi? Bu yazımızda bunlara değineceğiz.

E ticaret sitelerinde Blog’un önemi

E-ticaret firmalarının çoğu zaman anlam veremediği bir sorulardan birisidir. Belirli birkaç ürünün pazarlandığı firmalar için blog yazılarının faydası öngörülebilmektedir. Ancak yüz binlerce ürün bulunduran bir mağaza için bu uğraşın bir karşılığı olacak mıdır? İstatistikler yalan söylemez kesinlikle, Seewhy tarafından yapılan bir araştırmaya göre kullanıcıların %99’u bir siteye ilk girişlerinde alışveriş yapmıyorlar. Bir ürünü satabilmek için pazarlama mesajını bir kullanıcıya ortalama 7 defa iletebilmek gerekiyor. Blog sahibi olmanın bu iletişimi sağlamanın yanında SEO açısından da faydası büyük. Google ve diğer tüm arama motorları içerikle besleniyorlar. Bu yüzden hedefe odaklı, optimize edilmiş içerikler ile arama motoru sıralamalarıyla satışları arttırma yoluna gidilmesi planlı bir blog stratejisiyle mümkün olmaktadır. E ticaret sitelerinde Blog’un önemi büyüktür. Kullanıcıya sadece ticari amaçla bu işi yapmadığınızı ve müşterilerinize kendinizi samimi tutmanızı sağlar.

Bunları maddelendirelim;

  • Müşterilerinize veya Aday müşterilerinize samimi ve sıcak yaklaştırır.
  • Seo açısından çok katkısı olur.
  • Güncel olduğunuzu gösterirsiniz.
  • Kaliteli içerikler üreterek trafiğiniz yükselir.
  • Blog içeriklerine kampanya linklerinizi yerleştirip satışlarına etkisi olur.
  • İç linkleme (On Page SEO) kısmında ciddi katkı sağlar.
  • Güncel ve Trendleri takip etmiş olursunuz.
  • Anahtar kelimelerinde yükselirsiniz.

Gibi birçok faydası size olur. Ancak belirtmiş olduğum gibi doğru kullanırsanız ciddi faydası olur size. Ancak düzenli ve doğru, özgün, semantik bilgiler girerek size çok ciddi katkısı olur. Konu ile ilgili görüş ve yorumlarınızı konu altına yorum olarak atabilirsiniz.

E-ticaret siteleri için blogun önemi çok büyüktür. E ticaret siteleri neden blog kullanmalı? Seo açısından güçlendirir mi? Bu yazımızda bunlara değineceğiz. E ticaret sitelerinde Blog’un önemi E-ticaret firmalarının çoğu zaman anlam veremediği bir sorulardan birisidir. Belirli birkaç ürünün pazarlandığı firmalar için blog yazılarının faydası öngörülebilmektedir. Ancak yüz binlerce ürün bulunduran bir mağaza için bu uğraşın bir karşılığı olacak mıdır? İstatistikler yalan söylemez kesinlikle, Seewhy tarafından yapılan bir araştırmaya göre kullanıcıların %99’u bir siteye ilk girişlerinde alışveriş yapmıyorlar. Bir ürünü satabilmek için pazarlama mesajını bir kullanıcıya ortalama 7 defa iletebilmek gerekiyor. Blog sahibi olmanın bu iletişimi sağlamanın yanında SEO açısından da…
E ticaret sitelerinde Blog’un Önemi Nedir?

E ticaret sitelerinde Blog’un Önemi Nedir?

E ticaret sitelerinde Blog’un Önemi Nedir?

E ticaret sitelerinde Blog’un Önemi Nedir?

E ticaret sitelerinde Blog’un Önemi Nedir?

User Rating: Be the first one !
Yorumları GösterYorumları Kapat

Yorum Yapmak İster misin?