Google Ads Ücretli Aramalarda Dönüşüm Sağlamak çok önemlidir. Bir işletme doğru reklam stratejisi oluşturmadıktan sonra bütün dolarlar havada uçar gider. O yüzden burada iş sadece reklam ver gelsin diye olmuyor malesef. Birçok kriter ön plana çıkıyor. Müşteri deneyimi UX ve Uİ, A/B testlerine kadar dikkat edilmesi lazım. Peki bunları maddeleme yapacak olursak neler?;

Reklamlardan Dönüşüm Sağlama Maddeleri

  1. Bir analitik çözüme sahip olduğunuzdan ve bunu kullandığınızdan emin olmanızda fayda var.
  2. Hedef takip etmeyi mutlaka etkinleştirin. Hedeflerinizi takip ederken takip edilen her hedef için bir değerler belirleyin.
  3. Her bir ölçüm için hedef dönüşüm hunilerini aktif hale getirmenizde fayda var. Performansı kaynak, kampanya, reklam, anahtar kelime ve diğer boyutlarıyla inceleme yapınız.
  4. AdWords, Ad Center veya diğer üyelikler içerisinde dönüşüm takip etmenin açık olduğundan ve düzgün bir biçimde çalıştığından emin olunuz.
  5. Sadece hesaplarınızda yer alanlara bağlı kalmadan diğer performans ölçümlerini rutin olarak analiz edin.
  6. Her bir kampanya için hemen çıkma oranı, ortalama ziyaret edilen sayfa ve sitede geçirilen ortalama süre gibi ek anahtar performans göstergelerini ölçün. Sitenizde yer alan kötü içerikler ve açılış sayfaları kampanyalarınızı olumsuz etkileyebilir.
  7. Alışveriş işlemini kişisel olarak test edin veya bir başkasını bunun için görevlendirin. İşlem sürecinde yaşanan zorlukları tespit ediniz.
  8. İstenilen eylemleri tamamlama yeteneğinizi test edin. Bunu “çalışıyor” veya “çalışmıyor” bakış açısıyla gerçekleştirmeyin. Bunu potansiyel kullanıcıların deneyim/kullanılabilirlik sorunlarını belirlemek için yapmalısınız.
  9. E-posta veya telefon üzerinden gerçekleşen işlemleri de analiz edin. Müşteri analizi ederek neler yaptığınıza dikkat ederek bir veri analizi çıkarabilirsiniz.
  10. Sadece veri setlerini incelerseniz başarısız şekilde işleyen bir kampanya için hatalı karar verebilirsiniz. Bu yüzden sitenizi rutin olarak test etmenizde fayda var.
Google Ads Ücretli Aramalarda Dönüşüm Sağlamak çok önemlidir. Bir işletme doğru reklam stratejisi oluşturmadıktan sonra bütün dolarlar havada uçar gider. O yüzden burada iş sadece reklam ver gelsin diye olmuyor malesef. Birçok kriter ön plana çıkıyor. Müşteri deneyimi UX ve Uİ, A/B testlerine kadar dikkat edilmesi lazım. Peki bunları maddeleme yapacak olursak neler?; Reklamlardan Dönüşüm Sağlama Maddeleri Bir analitik çözüme sahip olduğunuzdan ve bunu kullandığınızdan emin olmanızda fayda var.Hedef takip etmeyi mutlaka etkinleştirin. Hedeflerinizi takip ederken takip edilen her hedef için bir değerler belirleyin.Her bir ölçüm için hedef dönüşüm hunilerini aktif hale getirmenizde fayda var. Performansı kaynak, kampanya, reklam, anahtar…
Google Ads Ücretli Aramalarda Dönüşüm Sağlamak nasıl sağlanır? Doğru reklam nasıl verilir? Reklam optimizasyonu nasıl yapılır?

Google Ads Ücretli Aramalarda Dönüşüm Sağlamak nasıl sağlanır? Doğru reklam nasıl verilir? Reklam optimizasyonu nasıl yapılır?

User Rating: 4.65 ( 1 votes)
Yorumları GösterYorumları Kapat

Yorum Yapmak İster misin?